Розвиток бізнесу

  • Аналіз діючої бізнес-моделі компанії з її подальшою корекцією.
  • Аналіз клієнтської бази:

– визначення пріоритетності клієнтів шляхом аналізу їхніх сукупних витрат у компанії;

– аналіз угод про надання послуг та відповідне страхове покриття;

– визначення поточної кредитної політики шляхом розгляду показників продажів за попередні періоди (DSO), для оцінки ефективності дебіторської заборгованості;

– оцінка рівня задоволеності клієнтів, формуванням звітності за попередні роки, та переліком причин втрати.

  • Визначення потенційних клієнтів, а також підтримка взаємовигідних відносин з існуючими клієнтами.
    Внесення змін в портфоліо продуктів та послуг, що надає компанія.
  • Дослідження організацій та приватних осіб в мережі Інтернет та соціальних мережах для виявлення потенційно нових ринків.
  • Дослідження потреб інших компаній і визначення тих, хто приймає рішення про покупку.
  • Підтримка зв’язку з клієнтами з метою інформування нових розробок продуктів компанії, а також прийняття участі в переговорах.
  • Розробка цілей продажів для команди та забезпечення їх виконання.